Pedagogija

Не постоје подаци о траженом курсу.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Армстронг, Т. (2008). Најбоље школе. Загреб: Едуца. (стр. 15-79)
Хавелка, Н., Хебиб, Е. и Бауцал, А. (2003). Оцењивање за развој ученика – приручник за наставнике. Београд: Министарство просвете и спорта РС. (стр. 11-16, 23-29, 31-39, 51-61)
Хавелка, Н. (2000). Ученик и наставник у образовном процесу. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства. (стр.163-180)
Станчић, М. (2020). Лица и наличја праведности у оцењивању. Београд: Институт за педагогију и андрагогију. Филозофски факултет. (стр. 33-96)
Визек Видовић, В. и Влаховић-Штетић В. (2003). Активно учење и критичко мишљење у високошколској настави – приручник за наставнике – 4. део: Планирање, праћење и оцењивање. Загреб.(стр. 21-39)
Митровић, М. (2017). Реформски потенцијал оцењивања у настави. Београд: Институт за педагогију и андрагогију, Филозофски факултет. (стр. 109-130)
Митровић, М. (2014). Промена парадигме оцењивања у настави као елемент стратегије унапређивања квалитета образовања. Настава и васпитање, 64(2), 175–188.
↑↑↑