Pedagogija

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
- - Уводни час: представљање предметног програма.

2. недеља
предавање - Функција, предмет и методолошка основа евалуације школског образовања.

3. недеља
предавање - Повезаност евалуације са унапређивањем квалитета школског образовања.

4. недеља
предавање - Стандардизација у области образовања као претпоставка евалуције школског рада.

5. недеља
вежбе - Евалуцаија рада школа - екстерна евалуација.

6. недеља
вежбе - Евалуација рада школа - школска самоевалуација.

7. недеља
предавање - Евалуација рада ученика - евалуација ученичких постигнућа.

8. недеља
вежбе - Евалуација рада ученика - школско оцењивање.

9. недеља
вежбе - Евалуација рада наставника – носиоци и поступци евалуације рада наставника.

10. недеља
вежбе - Важност и могућности примене самоевалуације рада наставника.

11. недеља
предавање - Евалуација високошколског образовања.

12. недеља
- - Припрема за реализацију предиспитне обавезе.

13. недеља
- - Реализација предиспитне обавезе (самостални рад студената).

14. недеља
- - Презентација семинарских радова (продуката предиспитне обавезе).

15. недеља
- - Евалуација курса. Припрема за испит.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Хебиб, Е. (2013). Како развијати школу – развојни и реформски процеси у области школског образовања. Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду.
Хебиб, Е. (2014). Самоевалуација универзитетских наставника. Педагогија, год. 69, бр. 3, стр. 329-340.
Хебиб, Е. (2015). Школска самоевалуација као врста евалуације школског рада. Педагогија, год. 70, бр. 2, стр. 179-187.
Хебиб, Е. и Спасеновић, В. (2014). Поступци процењивања и могућности унапређивања квалитета школског образовања у Србији. У Д. Павловић Бренеселовић, Ж. Крњаја и Л. Радуловић (ур.), Педагошки модели евалуације и стратегије развијања квалитета образовања (стр. 69-87). Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду.
Пешић, М. (2004). Самоевалуација практичара. У М. Пешић (ур.). Педагогија у акцији (стр.142-163). Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду.
Спасеновић, В. (2013). Школски системи из компаративне перспективе. Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду. (стр. 138-148)
Општа допунска литература
Акредитација у високом образовању (друго допуњено и измењено издање) (2010). Београд: Министарство просвете и спорта Републике Србије.
Приручник за самовредновање и вредновање рада школа (2005). Београд: Министарство просвете и спорта и British Council.
Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању (2013). Службени гласник Републике Србије, бр. 55/13.
Правилник о оцењивању ученика у средњем образовању и васпитању (2015). Службени гласник Републике Србије, бр. 35/15.
Правилник о вредновању квалитета рада установа (2012). Службени гласник Републике Србије, бр. 9/2012.
Правилник о стручно-педагошком надзору (2012). Службени гласник Републике Србије, бр. 34/2012.
↑↑↑