Психологија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Pregled koncepcija darovitosti: od Termana do Borlenda
Pregled koncepcija darovitosti: od Termanove IQ-koncepcije do Borlendovog odbijanja da formulise bilo kakvu koncepciju darovitosti |
2. недеља предавање - Pregled koncepcija darovitosti: od Termana do Borlenda
Pregled koncepcija darovitosti: od Termanove IQ-koncepcije do Borlendovog odbijanja da formulise bilo kakvu koncepciju darovitosti |
3. недеља предавање - Komparativna analiza i evaluacija ekspertskih koncepcija darovitosti
Komparativna analiza i evaluacija ekspertskih koncepcija darovitosti u svetlu Majerovih kontroverznih pitanja |
4. недеља предавање - Darovitost i srodni pojmovi: problemi i mogucnost pojmovnog razgranicenja
Darovitost i srodni pojmovi: talenat, inteligencija, ekspertiza, kreativnost |
5. недеља предавање - Licnost i pojam o sebi darovitih osoba
|
6. недеља предавање - Motivacioni aspekti darovitosti i koncept "gifted motivation"
|
7. недеља предавање - Priroda i razvoj darovitosti u razlicitim domenima: komparativna analiza
|
8. недеља предавање - Priroda i razvoj darovitosti u razlicitim domenima: komparativna analiza
|
9. недеља предавање - Modeli identifikacije darovitih pojedinaca i procene njihovog postignuca
Modeli identifikacije darovitih pojedinaca i procene njihovog postignuca: empirijska istrazivanja, komparativna analiza i evaluacija |
10. недеља предавање - Daroviti kao "osobe sa posebnim obrazovnim potrebama"
|
11. недеља предавање - Empirijska istrazivanja razlicitih modela obrazovanja darovitih osoba
|
12. недеља предавање - Implementacija razlicitih resenja za obrazovanje darovitih osoba
|
13. недеља предавање - Zavrsna diskusija i sinteza
|
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
1. Altaras, A. (2006). Darovitost i podbacivanje. (...)
2. Rados, K. (1996). Psihologija muzike. (...)
3. Sternberg (2004). Definitions and conceptions of giftedness.(...)
4. Sternberg, R.J. & Davidson, J. E. (2005). Conceptions of giftedness. (...)