Психологија
РАСПОРЕД ИСПИТА
Фебруарски испитни рок
- пријава испита: од 21.01. до 27.01.2021.
- уплата најкасније до: 22.01.2021.
- провера услова и приговори: 28.01.2021.
- испити: од 01. до 13.02.2021.
Mотивација и емоцијe
5.2. у 14
,
Амф, 101, 103
Увод у квалитативна истраживања, Kвалитативна истраживања
6.2. у 13
,
Амф.
Mетодологија психолошких истраживања
2.2. у 15
,
Амф, 101, 103
Статистика у психологији 1, Стаистика у психологији 2 - писмени испити
4.2. у 13
,
Амф, 101, 103
Физиологија нервног система
1.2. у 8:30
,
Амф, 103
Психологија опажања
5.2. у 14
,
Амф, 101, 103
Историјски увод у психологију
6.2. у 15
,
Амф, 101
Генетика
6.2. у 11
,
Амф.
II ГОДИНА
Психологија индивидуалних разлика
5.2. у 16
,
Амф, 101
Психологија личности
1.2. у 13
,
Амф.
Увод у развојну психологију, Развојна психологија, Развојна психологија 1
2.2. у 13
,
Амф, 101, 103
Психометрија 1, Принципи психолошког тестирања, Психометрија
*Испит је неопходно пријавити и преко Moodle-a.
*Испит је неопходно пријавити и преко Moodle-a.
6.2.
,
106
III ГОДИНА
Генетика
6.2. у 11
,
Амф.
Општа психопатологија
4.2. у 17
,
Амф, 101
Психологија интелигенције
5.2. у 11
,
Амф.
Увод у психологију образовања
1.2. у 11
,
Амф, 101
Социјална перцепција и интеракција
3.2. у 9
,
Амф, 101, 103, 105
Социјализација, Социјална психологија 1, Социјална психологија, Основи социјалне психологије
3.2. у 9
,
Амф, 101, 103, 105
Основе психологије рада и организације, Основе психологије рада, Кадровска психологија
2.2. у 11
,
Амф, 101
Психологија менталног здравља, Ментална хигијена - двосеместрални предмети
Психологија породице
5.2. у 8:15
5.2. у 9, Амф, 103
,
Амф, 103
Увод у клиничку психологију
5.2. у 8:15
5.2. у 9, Амф, 103
,
Амф, 103
Неуропсихологија - писмени испит
4.2. у 10
,
Амф.
IV ГОДИНА
Психологија уметности
5.2. у 14
,
Амф, 101, 103
Педагошка психологија 2
5.2. у 11
,
Амф.
Когнитивно процењивање 1 и Когнитивно процењивање 2
у договору са наставником
Методе клиничке процене и Клиничка психологија са психодијагностиком - предаја досијеа
27.1. у 14
,
257
Основе клиничке процене, Методе клиничке процене, писмени испит
1.2. у 16
,
Амф.
Интервенције у кризи
4.2. у 12
,
Амф.
Психопатологија деце и младих 1, Психопатологија деце и младих 2 и Психопатологија деце и младих
5.2. у 10
,
283, 210
Психологија кризних стања, Психологија менталног здравља – специјални део
Људски фактор и безбедност на раду, Инжењерска психологија; Ергономија и људски фактор у савременим технолошким системима
2.2. у 13
,
208
Селекција и процењивање запослених, Психологија рада и организације
3.2. у 11
,
Амф.
Психологија међуљудских односа, Психологија међуљудских односа на раду, Организационе промене и развој
6.2.
Стрес на раду
2.2. у 11
,
Амф, 101
Психологија деце са потребом за додатном подршком, Вааспитно-образовни рад са децом са посебним потребама, Психологија деце са посебним потребама - предаја портфолија на olja.jovanovic@f.bg.ac.rs
3.2. до 13
Психологија деце са потребом за додатном подршком, Вааспитно-образовни рад са децом са посебним потребама, Психологија деце са посебним потребама (термин у договору са наставником)
5.2.
,
ЦОН канцеларија
Методика наставе психологије - писмени испит
5.2. у 9
,
ЦОН учионица
Психологија даровитости (стандардни писмени испит)
5.2. у 11
,
Амф.
Психологија даровитости, алтернативни начин полагања
у договору са наставником
Комуникацијске вештине
5.2. у 18
,
Амф.
Психологија учења и наставе
1.2. у 11
,
Амф, 101
Евалуација знања и образовних исхода
у договору са наставником
Психолошке основе образовне политике
1.2. у 11
,
Амф, 101
Мултикултурално образовање, Интеркултурално образовање
у договору са наставником
Психолошке школе и правци
6.2. у 13
,
Амф.
Психологија зрелог доба и старења
12.2, у 15
,
Амф.
Одабране теме из статистике и психометрије *Испит је неопходно пријавити и преко Moodle-a.
6.2.
,
106
Етичка питања у клиничкој психологији, Етичка и критичка питања у клиничкој психологији
5.2. у 8:15
5.2. у 9, Амф, 103
,
Амф, 103
Професионална и етичка питања у психологији рада
3.2. у 11
,
Амф.
Психологија уметности
5.2. у 14
,
Амф, 101, 103
Управљање променама
6.2.
Психологија индивидуалних разлика - виши курс
5.2. у 16
,
Амф, 101
Психолошке основе образовне политике
1.2. у 11
,
Амф, 101
Модели подршке деци са потребом за додатном подршком - предаја предиспитних и испитних задатака на olja.jovanovic@f.bg.ac.rs
до 1.2.
Модели подршке деци са потребом за додатном подршком - усмени испит
у договору са наставником
Школска психологија
5.2. у 18
,
Амф.
Мултикултурално образовање, Интеркултурално образовање (ЦОН)
у договору са наставником
Здравствена психологија, Психолошка примарна превенција - предаја радова, у електронској форми
до 25.1.
Здравствена психологија, Психолошка примарна превенција - усмена одбрана