Педагогија

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
предавање - Представљање предметног програма.

2. недеља
предавање - Функција и значај истраживачког рада практичара.

3. недеља
предавање - Улога педагога и наставника у реализацији истраживачких пројеката у школи.

4. недеља
пракса - Посета школи у циљу дефинисања теме истраживачког пројекта.

5. недеља
пројекат - Презентација и анализа пројекта истраживања.

6. недеља
вежбе - Припрема за израду истраживачких инструмената.

7. недеља
пројекат - Презентација и анализа планираних инструмената истраживања.

8. недеља
пракса - Реализација истраживања у школи.

9. недеља
пројекат - Израда извештаја о резултатима истраживања у школи.

10. недеља
пројекат - Презентација и анализа извештаја о реализованом истраживању. (први део)

11. недеља
пројекат - Презентација и анализа извештаја о реализованом истраживању. (други део)

12. недеља
предавање - Планирање акција мењања школске праксе на основу резултата истраживања.

13. недеља
вежбе - Израда скица акција мењања школске праксе на основу резултата истраживања.

14. недеља
предавање - Израда плана акције мењања шкослке праксе - припрема за израду завршног рада.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Хебиб, Е. и Матовић, Н. (2012): Истраживачки рад школског педагога, Настава и васпитање, Год. 61, Бр. 1, стр. 67-83.
Хебиб, Е. (2014). Димензије улоге школског педагога. Настава и васпитање, Год. 63, Бр. 2, 337-350.
Крњаја, Ж. (2014). Педагог као истраживач. У Јануарски сусрети педагога/Национални научни скуп:Идентитет професије педагог у савременом образовању, Зборник радова. 31.01. – 01.02. 2014, Београд (стр. 8-15). Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду и Педагошко друштво Србије.
Радуловић, Л. (2011). Образовање наставника за рефлексивну праксу. Београд: Филозофски факултет Универзитета у Београду. (стр. 29-108)
↑↑↑