Андрагогија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Теоријска основа концепта организације која учи
|
2. недеља предавање - Различите парадигме у истраживању модалитета концепта организације која учи
|
2. недеља вежбе - Различите парадигме у истраживању модалитета концепта организације која учи
|
3. недеља предавање - Синергетски приступ развоју људских ресурса
|
4. недеља вежбе - Синергетски приступ развоју људских ресурса
|
5. недеља предавање - Димензије различитих модалитета концепта организације која учи
|
5. недеља семинар - Димензије различитих модалитета концепта организације која учи
|
6. недеља семинар - Димензије различитих модалитета концепта организације која учи
|
7. недеља предавање - Системска промена у организацији
|
8. недеља предавање - Учење као основа организације која учи (тимско и организационо учење)
|
9. недеља вежбе - Учење као основа организације која учи (тимско и организационо учење)
|
10. недеља вежбе - Могућности примене различитих модалитета концепта организације која учи у хипоте
|
11. недеља пројекат - Студија случаја
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
12. недеља пројекат - Студија случаја
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
13. недеља пројекат - Студија случаја
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
14. недеља пројекат - Студија случаја
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
15. недеља пројекат - Студија случаја
Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења |
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Robbins, S. (1998), Bitni elementi organizacijskog ponašanja, Mate, Zagreb
Сенги, П. (2003), Пета дисциплина: Умеће и пракса организације која учи, ASEE, Нови Сад;
Овесни, К. (2007) Професионалне асоцијације - кључни елемент процеса професионализације подручја образовања одраслих, Образовање одраслих, Вол. 7, Бр. 2, 2007, стр. 69-101
Овесни, К., прир. (2008), Организација која учи, хрестоматија;
Сушањ, З. (2005), Организацијска клима и култура, Слап, Јастребарско
Општа допунска литература
Закс, В., прир. (2001), Речник развоја, Светови, Нови Сад.
Карлзон, Ј. (1997), Тренуци истине, CLIO, Београд